topbella

Sunday, May 29, 2011

Cuti Sekolah

Dah cukup sebulan rasanya aku tak update ni.
Takde langsung entry untuk bulan Mei punya walaupun aku boleh berbuat demikian.
Aku pun tak tahu kenapa aku begitu malas untuk update blog aku sekarang ni.
Idea pun macam takde jugak.


Untuk semua budak-budak sekolah...
Mesti korang enjoy sakan sekarang kan. Ye la...cuti sekolah...2 minggu pulak tu.
Walau apa pun...jangan assyik main je sampai buku terus dilupakan. Jangan pulak janggal pegang pensil bila sekolah dah mula nanti.
Manfaatkan masa cuti sekolah ini dengan hal-hal yang berfaedah yer...
Sebut pasal cuti sekolah ni, confirm la banyak kenduri kahwin kan. Sana sini ada orang kahwin. Kat kampung ke bandar ke semuanya pakat dok ambil kesempatan masa cuti sekolah ni.
Cuti sekolah kali ni...adik aku pun join sekaki untuk menamatkan zaman bujangnya.
Hehehe...


Selain semua pakat dok wat kenduri kahwin...ada jugak yang sibuk nak sunatkan anak bujang masing-masing. Lagipun ini lah kesempatan yang terbaik.
Takkan nak sunat time sekolah pulak kan?
Of course la cuti sekolah adalah waktu yang terbaik untuk sunatkan diorang ni semua.
Mesti diorang yang bakal bersunat ni takutkan...
Hehehe...

Banyak lagi aktiviti time cuti sekolah ni.
Antaranya  yang aku sebut kat atas tu la. Kenduri kahwin dan juba bersunat atau berkhatan.
Boleh jugak balik kampung, berkhemah, melancong atau apa-apa je la asalkan bermanfaat.
Happy Holiday!!!

0 comments:

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© DiseƱado por: Compartidisimo