topbella

Tuesday, December 6, 2011

Lama Bebenor...

Assalamualaikum...
Lama bebenor aku tak menulis apa-apa kat blog ni dan juga tak membaca apa-apa dari mana-mana blog. Aku cuti panjang...hehe...
Aku cuti bersalin...
Tahun depan akan memulakan kerja seperti biasa...huhu...
Aku dapat baby girl...hehe...
Bersyukur sangat-sangat kepada Allah SWT kerana memberikan kami anugerah yang tak ternilai ini.
Seronok sangat-sangat...
Tak dapat diungkapkan dengan kata-kata...
Aku melahirkan anak perempuanku tanggal 10 Oktober 2011 jam 9.21 pagi...
Alhamdulillah...
Semuanya selamat walaupun begitu banyak ujian yang terpaksa kami hadapi sebelum dan sesudah baby kami dilahirkan.
Alhamdulillah...
Suami dan keluarga sentiasa di sisi memberi sokongan dan kekuatan kepadaku untuk mengharungi dugaan dan ujian dari Allah SWT ini.
Nama puteri kesayangan kami...
...Nur Raihan Mohd Yunus...



3 comments:

LiYa HaNiF :: said...

tahniah... :))
memang lama betul tk dengar cerita amy..
hope baby & ibu sehat..
uploadlah gambar Raihan.. :)

aini zinnirah said...

kak...rindu akak sangat-sangat..
tahniah kak..
lama aini tunggu akak post baru..
aini hilang akak punya no fon sebab hp lama rosak..
kak...tahniah ye,,,syukur alhamdullilah
kak,nnt akak bagi no fon kat ym aini boleh?
berharap ni..hehehe..

N.Y. said...

thanks...:)
nanti kita upload yer gmbar raihan...

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© DiseƱado por: Compartidisimo