topbella

Sunday, June 23, 2013

Gambar Lama..

Saje nak upload gambar-gambar lama...
Kalau  yang dalam simpanan rosak ke ape...still ada backup kat sini kan...
Dah banyak gambar lama-lama hilang sebab hard disk komputer aku rosak dulu.
Sedih giler...

Ni masa kat rumah api dekat taman negara Pulau Pinang...

 
Pantai Kerachut, Pulau Pinang...ambil gambar sebelum balik...



Nak bertolak ke Taman Negara Pahang...

Hutan Simpan Endau, Rompin...nak gerak balik selepas berkhemah di situ selama 1 minggu...


Monkey Beach, Pulau Pinang. Masa kitorang berkhemah di sini,  masih ada lagi sisa-sisa tsunami.

1 comments:

aleen said...

haha..nak tergelak tgok gmbo aku weyhhh....hehehe

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© Diseñado por: Compartidisimo