topbella

Saturday, June 15, 2013

Nothing special...

Assalamualaikum...
Terlalu lama tak menjengah di sini.
Tapi...blog member-member tetap di baca di kala lapang.
Nak kata sibuk sangat tu tak ada lah...
kalau tak sibuk tu, malas la pulak.
Nak puasa dah kita...
kejap je...pejam celik pejam celik dah pertengahan tahun 2013 dah...

Aku nak ucapkan...

SELAMAT PENGANTIN BARU 
kepada
AINUL & HERRY...

Semoga berbahagia selalu sehingga ke akhir hayat...
Maafkan kami kerana tidak dapat hadir di majlis perkahwinan korang.

Aku ambik gambar ni dari blog cik pah kita...
Soorrry yer pah tak mintak izin pun...


Gambar terbaru anak dara i...
dah besar dah dia...
nak masuk 2 tahun dah and...
tak lama lagi nak dapat adik la dia...


1 comments:

Aini zinnirah said...

assalamualaikum kak amy..ya Allah..rindu nya sama akak...kak...dh besar pun baby akak tu kan...comel sngat.kak, semoga akak sehiat2 sentiasa kak...jaga diri dan family....:)

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© DiseƱado por: Compartidisimo