topbella

Wednesday, December 29, 2010

Aqil dan Qaliesya

Eh, dah dapat anak?
Bestnya...
Baby girl ke baby boy?
Baby girl......comel......
Alhamdulillah...anugerah dari Allah swt yang tiada ternilai harganya.
Tak kisah la baby girl ke boy ke...
asalkan ibu dan anak selamat dan sihat walafiat.
Sudah pasti sinar kegembiraan terpancar jelas di raut wajah si ibu dan si ayah.
Bila aku nak rasai ni?
Belum tiba masanya lagi...
Sebab itulah Allah swt masih belum bagi anugerah itu kepada kami suami isteri.
Kami hanya mampu berusaha dan berdoa sahaja.
Selainnya serahkan pada yang ESA, DIA lebih tahu apa yang terbaik untuk hambaNya.

Nak citer pasal qaliesya sebenarnya...hehe...
Anak buah aku la...sape lagi...
Lahir hari Jumaat baru ni, 24 Disember 2010.
Dalam tengah hari tu ar...qaliesya ni keluar tengok dunia ni.
Tapi, aku dan suamiku masih belum berkesempatan lagi untuk tengok ahli baru ni.
Tak sabar nak tengok dia...hehe...
Adik aku kata putih sikit dari abangnya...
Abangnya...Muhammad Aqil la..sape lagi..Aqil masa lahir, gelap...hehe...
Banyak makan kicap punya pasal...hehe...

Aqil masa berumur 2 hari.

Sekarang ni Aqil dah putih sikit dari dulu...hahaha...
Aqil ni kan...adik dia dah lahir...tapi dia...berjalan pun tak boleh lagi.
Padahal umur dia dah 1 tahun 1 bulan, 13 bulan la senang cakap.
Aqil...Aqil...rindu kat Aqil ucuk ni.
 Ni gambar terbaru Aqil...

Aqil ketawa...hahaha...


  Nak letak gambar Qaliesya tapi tak de la pulak...
Next time la ye...
Nampaknya letak gambar abang Qaliesya je la ye...
Aku ada seorang kawan, nama anak dia pun Qalesya tapi dia sebaya dengan Aqil.
Qalesya dah boleh berlari dah tapi Aqil belum boleh berjalan lagi.
Baru bertatih sekrang ni.hehe...
Takpe la Aqil...janji sihat dah la...syukur alhamdulillah.

Aqil bersama mok dan tok ayah.

Aqil bersama ibu dan abahnya.
Aqil dan ceksu nye.
Tu la pasal Aqil nye.
kena panggil abang Aqil la sekarang ni.
Dah tak boleh panggil adik Aqil lagi tau.
Nanti, bila dah besar...jadi anak yang soleh k. Jaga dan bimbing adik baik-baik ye.
Sayang Aqil......

Untuk abg chik dan achik...
Tahniah di atas kelahiran puteri mereka, Nur Qaliesya.
Semoga kalian terus bahagia dan sentiasa berusaha untuk menjadi ibu dan abah yang terbaik.
Semoga rahmat dan redha Allah swt sentiasa bersama kalin dunia akhirat.




0 comments:

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© DiseƱado por: Compartidisimo