topbella

Wednesday, February 16, 2011

Salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum semua...
Aku sekarang berada di dalam mood yang amat malas.
Aku pun tak tahu kenapa...
cuma sejak aku hamil ni...malas tu memang selalu ada.
Kadang-kadang berjaya atasi...kadang-kadang terlingkup dek malas.


Walaupun dah terlewat...
Aku nak jugak ucapkan Salam Maulidur Rasul kepada seluruh umat Islam...
Semoga dengan hari kelahiran Nabi Muhammad SAW ini akan mengingatkan kita akan jasa-jasa baginda dalam menyebarkan syiar Islam. Semoga kita juga ingat dan amalkan sunnah-sunnah baginda dengan istiqomah.
Semoga kita akan menjadi umat yang soleh dan solehah. Semoga menjadi umat yang sentiasa mengingati Rasulnya. Semoga akhlak-akhlak baginda menjadi ikutan kita.
Rasulullah SAW adalah ikon yang terbaik di dunia ini.




0 comments:

Post a Comment

Aku tetap aku...

My photo
Aku insan biasa yang dilahirkan d bumi Allah SWT ini. Nothing special about me. PEACE NO WAR!!!!!
 
...amYunus...© DiseƱado por: Compartidisimo